Bygninger

Krabbeshus Heldagsskole er hjemmehørende i lejede bygninger. Der er med ejeren Kaj Ove Madsen Invest indgået en 10 årig lejekontrakt vedr. Strandvejen 11 (3159 m2) indtil 2029.

Skolens hovedafdeling med ledelse, administration med mere er beliggende på Strandvejen 11 i naturskønne omgivelser tæt ved skov og strand. Ud over hovedbygningen disponerer skolen også over en nybygget pavillon (musikundervisning) og cykelskur. Skolens bygninger er en del af det tidligere institutionsområde Resenlund. Skolen har veludstyrede faglokaler, en multibane, legeplads og naturlegeplads med bålhytte.

Skolen har også lokaler på Dalgas Allé til undervisning af elever både i ASF-sporet og Centerklasser.

Du kan tage en virtuel rundtur i nogle af skolens lokaler og omgivelser her. Linket tager dig til skolens side på Facebook, hvorfor login hertil er nødvendig.